Питання та Відповіді
Фінансові питання
Як сплатити замовлення банківською карткою?
При оформленні замовлення в способах оплати вкажіть спосіб розрахунку: 1. POS-термінал або 2. LiqPay. Якщо ви виберете POS - термінал - кур'єр приїде з терміналом, і ви зможете розрахуватися карткою. Якщо виберете Liqpay, коли ми збираємо замовлення, ми надішлемо на Вашу електронну адресу посилання на оплату, щоб ви могли розрахуватися будь-якою карткою Visa / Mastercard - через LiqPay або Приват24.
Після оформлення замовлення мені не прийшло посилання на оплату. Чому?
Посилання на оплату висилається тільки після того, як Ваше замовлення буде фактично зібране.
Ми хочемо оплатити замовлення по розрахунковому рахунку. Чи є така можливість?
Для оплати по розрахунковому рахунку необхідно попереднє укладення договору. Після цього ми зможемо виставити Вам рахунок на оплату.
Я живу в іншому місті. Як я можу оплатити товар?
У нас діє 100% передплата товару, сплатити який Ви зможете в такий спосіб:
- отримавши від нас посилання на оплату - коли замовлення буде сформоване
- оплатити рахунок у відділенні банку.
Відправка замовлення здійснюється службою доставки «Нова Пошта». Оплата післяплатою неможлива.
Як отримати знижку
Як мені отримати знижку в вашому інтернет-супермаркеті?
В інтернет-супермаркеті «ОБЖОРА» діє власна система знижок:
3% - за покупку на суму від 600 грн
5% - за покупку на суму від 1000 грн
Знижка не поширюється на акційні товари з категорії «Суперпропозиція».
У мене є карта Таки Ваш бонус від магазину «ОБЖОРА». Чи можу я скористатися картою при здійсненні покупки через сайт?
Картки програми лояльності Таки Ваш бонус, якими Ви користуєтеся в торговій мережі «ОБЖОРА», не діють в нашому інтернет-супермаркеті.
Питання щодо доставки товару
Яка мінімальна сума замовлення і на яку суму необхідно купити продуктів, щоб мені доставили замовлення безкоштовно?
Мінімальна сума замовлення в нашому інтернет-супермаркеті - 300 грн. Для безкоштовної доставки вам необхідно оформити замовлення на суму від 500 грн.
Доставка здійснюється до дверей або мені необхідно буде спуститися до кур'єра?
Доставка по Одесі здійснюється до дверей Вашої квартири, на будь-який поверх
Як швидко мені доставлять товар?
У нашому інтернет-магазині існує 3 періоди доставки:
- з 10:00 до 14:00
- з 14:00 до 17:00
- з 17:00 до 21:00
Замовлення, оформлені після 15:30, доставляємо з 10:00 до 14:00 наступного дня.
Чи здійснюєте ви доставку в інші регіони?
Ми здійснюємо доставку будь-яких типів продуктів і супутніх товарів в інші регіони за винятком продуктів, що швидко псуються, при 100% передплаті через службу доставки «Нова Пошта».
Загальні питання
Чи можу я повернути товар, який мені не підійшов з тих чи інших причин?
У момент приймання товару від нашого кур'єра ми дуже рекомендуємо перевірити замовлення. Якщо який-небудь з товарів з об'єктивних причин Вас не влаштував, на місці Ви можете оформити повернення, сплативши лише прийнятий товар.
Як швидко відбувається заміна товару, що не підійшов, купленого онлайн?
Якщо сталася така ситуація і Ви помітили це після від'їзду нашого кур'єра, то процедура заміни або повернення товару відбувається в інтервалі від 30 хвилин до 1 години або в інший зручний для Вас час.
На завтра мені необхідно 20 пляшок шампанського, а на сайті у вас є тільки 5. Мені привезуть необхідну кількість?
Оформивши замовлення мінімум за добу до необхідної дати доставки, будьте певні: Ваше замовлення буде зібрано в повному обсязі.
Чи правда, що в інтернет-супермаркеті ціни на товари вище, ніж в «живому» магазині через витрати на доставку?
Ціни на товари в нашому інтернет-супермаркеті - рівно такі ж, як і в супермаркеті «Обжора» за адресою вул. Степова, 28. При цьому, доставка покупок від 500 гривень і вище - безкоштовна: за статистикою, споживач рідко робить в супермаркеті покупки менш, ніж на 450 грн. Більш того, за покупки на 600 грн. і більше ми гарантуємо покупцям знижки. Додайте до цього економію свого часу і сил на похід в магазин.
Чи можуть з інтернет-супермаркету привезти неякісні продукти з терміном зберігання, що вийшов?
Продукти, термін зберігання яких добігає кінця, вилучаються з асортименту магазину фахівцями відділу контролю якості. Такі покупки просто не можуть потрапити в число замовлених.
Як покупець може бути певний в суворому дотриманні умов зберігання швидко псується (особливо при доставці)?
Вся продукція, що швидко псується, зберігається в спеціальному холодильному обладнанні та охолоджуючих стендах, температура яких автоматично контролюється програмним комплексом. Наші клієнти можуть переконатися в цьому самі, відвідавши наш супермаркет і побачити на холодильниках датчики регулювання температури. Під час доставки продукти також транспортуються в спеціальних термосумках, які підтримують потрібну температуру до 12 годин.