Опис
Назва & laquo; Абсолют Горілка & raquo ;, яке отримав абсолютно новий продукт 1979 року, відбулося частково з шведського напою & laquo; Абсолют Ренат Бренвін & raquo; (Absolut Renat Br & auml; nnvin, абсолютно чисте & laquo; зварене & raquo; вино, назва, що говорило про спосіб його приготування шляхом перегону або & laquo; варення & raquo; спиртовмісної маси) і з горілки. Початкові концепції, розроблені маркетологами, намагалися підкреслити шведське коріння нової марки. За однією з них, горілку хотіли назвати & laquo; Горілкою шведських блондинів & raquo; із зображенням на етикетці вікінгів, що займаються розбоєм, а по інший & mdash; & Laquo; Горілкою царського двору & raquo; із зображенням графина, покритого інеєм. Пропонувалося навіть загорнути пляшку в папір. Однак жодна з ідей не давала належного уявлення про якість і походження горілки. Рішення прийшло після того, як була обрана форма пляшки. Спеціаліст з реклами Гуннар Броман розглядав вітрину антикварного магазину в Стокгольмі і несподівано побачив там шведську аптечну бутель. Вона була елегантною, нестандартною, простий в обрисах і дуже & laquo; шведської & raquo ;. Кільком дизайнерам доручили доопрацювати форму пляшки, після чого вирішили взагалі відмовитися від етикетки, щоб не закривати кристально чисте зміст пляшки. У 1979 році шведська державна компанія V & amp; S Vin & amp; Spirit AB почала масовий експорт високоякісної горілки, відзначивши таким чином століття національного продукту під назвою Rent Br & auml; nnvin.